Arte 6. Bölüm


Arte 6. Bölüm!!

Bu hafta Arte kendini esnaf loncasındaki diğer çıraklara ve ustalara da kanıtladı ^^
Bu uğurda oldukça çalıştı ama o kadar uğraşmasına da değdi diyelim :)
Koskoca salonun duvarlarını o kadar kişinin çalışıp birlikte boyaması da bana epey ilginç geldi. Genelde böyle işleri hep tek kişinin uzun zamanda yapacağını düşünürdüm. Böyle bir işi ben yapacak olsam her şeyini bütünüyle kendim yapmayı isterdim muhtemelen :D

Bölüm sonunda animenin tanıtımında görüp merak ettiğim bir karakter göründü. Namı diğer "Yuri".
Bakalım kendisi seriye nasıl bir değişiklik katacak?

Haftaya gelecek bölümde görüşmek üzere. Herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:


Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Bu bölüm oldukça güzeldi. Leo'da o kadar iyi bir usta ki acımıyor. Acıtmayan şey geliştirmez felsefesinde. Leo arkasından konuşulanları duyunca tavrı değişti ama iyi de oldu. Yeni karakter Arte'ye odaklanacak gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet bakalım işler nasıl gelişecek göreceğiz ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler