Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 8. Bölüm


Çeviri yapmaya doyamadığımız bir gün daha hahah 
Kaguya-sama 8. Bölüm!!

Bu hafta üç bölümün birleştirildiği bir bölüm vardı. İlkinde kızlarımız yüzlerini tuhaf şekillere sokup fotoğraf çekmeye çalıştılar. Ben kendim de fotoğraf çektirmeyi hiç sevmediğimden özellikle şu tuhaf hallere girip fotoğraf çekilmekten ne anlıyor insanlar çözemiyorum..


Çılgın kızımız Fujiwara bu bölüm de hünerlerini sergiledi :D

Depoda kilitli kalan başkan ve Kaguya bölümü bu haftanın en eğlenceli kısmıydı bana göre hahah
Miko-chan gelip bölmeseydi bir gelişme görebilecek miydik acaba? Sahnenin açısı çok hoştu, ekran görüntüsü almadan duramadım *-*

Ve son kısımda Kaguya'nın annesine platonik aşık olduğu anlaşılan ünlü doktorumuz kızımızın durumuna tıbbi açıdan da bir teşhis koydu ama nafile :D

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler