Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 10. Bölüm


♪ Soran! Soran! ♪

Kaguya-sama 10. Bölüm!!

Yine çevirirken gülmekten öldüğüm bir bölümdü hahah
Bölümün sürprizi kısacık da olsa serimizin çılgın karakterlerinin babalarını görebilmemiz oldu. Fujiwara ve başkanın babalarıyla olan sahneler harikaydı. Bölüme damgasını vuran da Miyuki-papa'ydı tabii ki!! 


Gintama'dan Takasugi'nin seiyuu'sunu bu rolde duymak özellikle harikaydı. Kaguya'yı resmen sadist bir zevkle sorguladı hahah Mangada bu bölüme baktım da animeye almadıkları kısa bir yer olmuş. Buradan paylaşayım onu da:


Kaguya, Fujiwara'nın babasını da kızıyla aynı kefeye koyup birlikte başkanı kapmaya çalıştıklarını düşünüyor :D Politikacının kızısın sonuçta deyişine çok güldüm hahah

Fujiwara'yla başkanın sahnelerini her seferinde ayrı bir zevkle izliyorum. Kızcağız çaresizce başkana bir şeyler öğretmeye çalışıyor ama nafile :') Tüm bunlara rağmen yine de öğretme şeklinden vazgeçmeyip başkanı Kaguya'ya kaptırmamaya çalışması çok iyiydi.



Çevirirken aşırı güldüğüm başkanın şu sahnelerini de bırakayım hahah

Ishigami'nin geçmiş sahnelerini görmeye çok yaklaştık. Yanılmıyorsam mangada bunlardan hemen sonra gelen bölümlerde işleniyor. Bu bölümde gösterilenleri bir de Ishigami'nin gözünden izleyeceğiz ^^

Haftaya görüşmek üzere, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:




Yorumlar

  1. En sevdiğim bölümdü. İzlerken ve çevirini takip ederken baya eğlendim. Başkanın babası tam sayko çıktı. Ishigami kesinlikle favorim. Onun hikayesi daha fazla ilgimi çekiyor. İlişki tarzında bir ilerlemesi olacak mı acaba? Son sahnede bir kız vardı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de merak ediyorum, geçmişte ne olup bitmiş kaç bölümdür göstermediler. O kızın kim olduğu gelecek bölümde anlaşılır umarım ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler