Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 11. Bölüm


Açılın sezonun en iyi bölümlerinden biri geliyor!
Kaguya-sama 11. Bölüm!

Kaç bölümdür merak ettiğimiz Ishigami'nin geçmişini sonunda tam anlamıyla izleyebildik. Sadece doğru olanı yapmaya çalışmış çocukcağız ama kimse anlamamış :'( Ne yaşananları olduğu gibi anlatabilmiş ne de sahte davranmayı kabullenip hayatına devam edebilmiş.. O kadar süre kapısına kilit bile vurup odada kalmış, cidden sağlam psikoloji varmış çocukta..

Özellikle kağıdı silerken silgileri parçaladığı sahnede çok etkilendim, seiyuu'su çok iyi iş çıkarmış. Mektubu yazmak istemediği için başta sesi ağlamaklı çıkarken sonda kademe kademe öfkeliye dönüyor. Tekrar tekrar dinledim resmen :O

Tüm bunların üstüne başkanın Ishigami'yi gelip saklandığı köşede bulması ve ona destek olması harikaydı *-* Kendimi Ishigami'nin yerine koyuyorum da herkesin düşündüğünün aksine başkasını korumak için bir fedakarlık yapsam ve sonra da hiç tanımadığım biri gelip her şeyi açığa çıkarsa üstelik gösteremediğim o öfkeyi benim yerime dışa vursa ben de öyle hüngür hüngür ağlardım herhalde :')



Başkan ve öğrenci konseyinin olayları bilip de Ishigami'nin hislerini önemsemelerine ve uzaktan ona yardım etmeye çalışmalarına bayıldım. Amigo Takımı'ndaki diğerlerinin de Ishigami'yi dışlamayıp sonda teselliye gelmelerini çok sevdim ^^ 



Bölüm sonunda mangadan biraz kırpmışlar ama Kaguya'nın o çocuğun okul değiştirmesinde tabii ki parmağı var. hahah Okulda söz sahibi olan kişilere olayları çıtlatmış :D

Ishigami biraz gecikmeli de olsa mutluluğunu onu kabul eden kişilerin arasında bulmuş. Bir ara gel yavrum sarılayım sana diyecektim :')


Aah ah.. Haftaya final var. Final bölümü özel olarak 1-2 saat olsa keşke, bol bol çevirsem :')
Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle. Herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:



Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler. Ishigami harbiden adamın dibiymiş. Geçmişini öğrenmek güzel oldu. Saçı kısayken tam havalı bir tipmiş. Hep favorim Ishigami diyordum hakkını verdi. Başkan da iyi bir çıkarım yapmış. Kapanıştan sonraki sahne güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle. Ishigami boşuna sevilmiyormuş o kadar ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler