Arte 11. Bölüm


Arte 11. Bölüm!!

Finale çok yaklaşmışken sonda herkesi böyle birlikte çizmeleri güzel oldu ^^ Bu haftaki ana resmimiz bu olsun dedim :)

Katarina'yla gittikleri atölyedeki başka bir çırağın sözleri üzerine kendi yeteneğinden şüpheye düşen kızımız Arte'yi bu bölüm kendine getiren Katarina oldu ^^ Ortaya ne kadar çeşitli eserler koysa da zaman zaman insan yeteneğinden şüpheye düşebiliyor.. Geçen bölümlerde Katarina'nın yolunu bulmasına yardımcı olan Arte'ye bu kez söylenmesi gerekenleri küçük hanımefendimiz söyledi. Birlikte güzel bir ikili oldular, haftaya göreceğimiz ayrılık sahnesi üzücü olacak muhtemelen :(

Katarina'nın portresi *-* Üzerindeki takıları bile ressamın tasarlamasına şaşırdım açıkçası. Ben hep sahip oldukları diğer takıları çizerler diye düşünürdüm :D


Ve sonunda Leo-san'ı görebildik :') Özletti kendini cidden.. Aslında en azından bu bölümün yarısında falan Arte geri döner diye düşünüyordum geçen hafta. Anlaşılan kavuşma finale kalacak hahah Yalnızlığına alışmış olsa da Leo-san'ın Arte'nin yokluğunu yadırgadığını da görmüş olduk bir bahaneyle ^^


Ah ah.. Bölüm sonundaki resmi görünce bir hüzünlendim. Bir serim daha bitecek :(

Haftaya final bölümünde görüşmek dileğiyle!! Herkese iyi seyirler.

Alt yazı:






Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler. Güzel bir bölümdü. Katarina ne kadar güzel bir kız:) Çizimi harika. Final bölümünde Arte için çarklar yerine oturmaya başlayacak sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ^^ Aynen, güzelliğini annesinden almış olmalı :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler