Yuukoku no Moriarty 4. Bölüm

 


Yuukoku no Moriarty 4. Bölüm!!!

Moriarty kardeşler iş başında :D Yeni taşındıkları yerin Vikont'una gerekli cezayı verdiler bu bölüm.
Vikont zamanında yanında çalıştırdığı bahçıvanın oğlunun ölümüne sebep olmuş.
Greyfurt suyunun kinin üzerindeki arttırıcı etkisini çok akıllıca kullanmış oldular. Üstelik adamın kendi serasında yetişen greyfurtla hahah Birisi greyfurtun böyle tehlikeli olabileceğini bilmiyordum diye yorum yapmış çok güldüm onu görünce de :D

Şu sahnede ne kadar tatlıydılar ya ^^ İlk bölümde de William Louis'in yaptığı omletleri övünce yine böyle kızarmıştı heheh



William'la bahçıvanın birlikte içtikleri sahnede araya giren müziği çok beğendim bu arada *-* Sahneye çok iyi gitmişti. Animede çizimler olsun müzikler olsun, gerekli sahnelerde o karanlık havayı çok iyi yansıtıyorlar.


Ve son olarak bölümden kardeşlerimizin güzel fotoları hihih



Gelecek projeler kısmına Yuukoku no Moriarty'nin 2. sezonunu eklemeyi de unutmuşum bugün fark ettim. Hâlâ bilmeyen varsa Kono Oto Tomare! gibi bunun da sezonu ikiye bölündü ve ikinci yarı daha sonra, bahar 2021 sezonunda gelecek. Bir aksilik çıkmazsa şimdiden çevirmeyi düşünüyorum *-*

Sabahtan beri ders dinlemekti çeviriydi derken bilgisayarın başından kalkmadım. Kamburum çıkmadan önce uzaklaşmam gerek artık hahah

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler