Majo no Tabitabi 9. Bölüm

 


Majo no Tabitabi 9. Bölüm!!

Aman aman o nasıl bir bölümdü öyle.
En baştaki sakıncalı içerik uyarısını görünce neler olacak bu bölüm diye meraklandım tabii.

Hep "İleride karanlık bölümleri de var, başlarda olduğu gibi gitmiyor" benzeri yorumlar okumuştum ama henüz o karanlık bölümlere dair bir şey görememiştik.
Bu bölümde, arkadaşının hayatının mahvolmasına sebep olan hırsızlığı önlemeye çalışan Estelle, Elaina'nın yardımını istedi.
Şimdiye kadarki bölümlerde işlenen dinamik dolayısıyla olayın sorumlusu başta anlatılan hikayenin içinde bir yerlerde çıkacak diye beklemeye alıştık artık hahah Bu bölüm de kız hırsız çıkabilir diye düşünüyordum ama bölüm boyu beni en çok etkileyen şey müzikler, seslendirmeler oldu. İlk andan itibaren o gerilimli kasvetli hava çok güzel verilmiş. En sonda da her şey bittiğinde seiyuuların tam bir sessizlik içinde konuşmaları, Elina'nın tek başına bankta oturup yetersizliğine ağlaması falan.. Cidden hoştu. Son birkaç bölüme nazaran en iyi bölümlerden biriydi diyebilirim.

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler ^^

Alt yazı:



Not: Yuukoku no Moriarty çevirisine daha başlayamadım. Hafta başında onun da çevirisini eklemeye çalışacağım. Takipte kalın :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler