Yuukoku no Moriarty 6. Bölüm


Yuukoku no Moriarty 6. Bölüm!!

Ve evet, sonunda Moriarty'nin ezeli rakibi Sherlock da hikayede kendini göstermiş oldu *-*
Birbirlerinin mesleklerini tahmin etme üzerine giriştikleri söz düellosu çok hoştu *-*
Her anını zevkle izledim çevirirken heheh Gelecek bölümde biraz daha diyalogları olur sanıyorum :D

Moriarty kardeşler ve Moran'la Fred de bir yandan planları doğrultusunda emin adımlarla ilerliyorlar.


William'ın gemiye yönelik planlarını anlattığı sahne de oldukça önemliydi bence. Özellikle Moran ve Fred'in gerekirse canlarını seve seve vermeyi düşünmeleri beni şaşırttı. Mangada bir geçmiş hikayesine girildiyse bile oralara kadar ilerlemedim o yüzden merak ettim doğrusu.


*-*

Eveet, bölüm sonunda hobisi insanları avlamak olan kont plana göre suçüstü yakalanmış oldu. Gelecek bölüm olaylar ne yöne ilerleyecek göreceğiz.

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler