Majo no Tabitabi 8. Bölüm


Majo no Tabitabi 8. Bölüm!!

Bu hafta gezgin cadımız Elaina'nın yolu insanlarının deli gibi oyuncak bebek büyüttükleri bir ülkeye düştü. Bu ülkenin problemi de kadınların "hayatlarına" kasteden bir Karındeşen'lerinin olmasıydı. Şimdi buraya bir açıklama gireyim, bilmeyeni varsa Karındeşen Jack, 1800lü yıllarda İngiltere'de kadınları hedef alan çok sayıda seri cinayete imzasını atıp bir türlü yakalanamayan bir seri katildir. İngilizcesi "Jack the Ripper", Japoncasında da "kirisaki" diyorlar. Başta kesip biçmekle alakalı başka bir ismi kastediyorlar diye düşündüm ama basbayağı Karındeşen'di. Çünkü animedeki hikayede de kadınlar hedef alınmış. Yine de sonuçta kadınları öldürmek yerine sırf saçlarını kestiği açığa çıkan bir suçlu için Karındeşen ismini kullanmak ne kadar doğru olur bilemiyorum..

Bebek konsepti güzel olmuş ama potansiyeli biraz harcanmış gibi geldi bana. Daha çok, büyü gücüyle bebekler hayat bulup ülkenin altını üstüne katsa ya da Elaina uyandığında kendini oyuncak bebeğe dönüşmüş halde bulsa diye bekledim izlerken.


Şu sahnede oyuncak bebeğe dönüştü sanmadım değil gerçi hahaha. Ama kısa saç da yakıştı bence Elaina'ya ^^ Olayları çözmede birlikte çalıştıkları Sheila karakterini de sevdim.


Saya'nın öğretmeni olması detayı çok hoşuma gitmedi tabii :D Saya'yı her bölüm görüyoruz, acaba orijinal eser light novel'da da bu kadar ön planda mı kendisi :/ 

Bu haftalık bu kadar, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic