Majo no Tabitabi 7. Bölüm

 


Majo no Tabitabi 7. Bölüm!!

Bu hafta tekrar iki kısımlık bir bölüm izledik. İki kısım da konu itibari ile birbirine çok benziyordu bana göre. Çevirirken keşke ayrı bölümler olarak konsaymış dedim.

Bölümün ilk kısmında yine Saya vardı. Kurtulamadık şu kızdan hahah Allah'tan Elaina ile karşılaşmadılar o zaman daha çok sinir olurdum. İlk sahnede gördüğümüz cadıyı başta Elaina sandım, annenin Nike çıkacağına dair düşüncem gittikçe güçleniyor ama bakalım farklı bir şey görecek miyiz.. Ülkenin ikiye bölünme sonra da birleşme hikayesi çok da mantıklı gelmedi ama neyse :D

İkinci kısımda ise şarap üretimi dolayısıyla çekişmeye girdikleri için kendilerine Bu Köy ve Şu Köy gibi yaratıcı isimler seçerek birbirinden ayrılan iki köy vardı. Bunlar da finalde birleştiler. 


Sarhoş olup etrafı savaş alanına çeviren Elaina'mızı da gördük hahah Öyle her yerde içmemeli işte :P

Bu haftalık bu kadar. Benim için çok yoğun bir gündü, sonunda bitiyor ve yatacağım hahah

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle ^^

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler