Hachimitsu to Clover 2. Sezon 7. Bölüm

 


Hachimitsu to Clover 2. Sezon 7. Bölüm!!

2 hafta sonra tekrar bölüm yükleyebildim.. Ha bugün ha yarın derken anca müsait olabildim kusura bakmayın :/ Ama bu hafta Kageki Shoujo'da güncele yetişeceğim için Hachimitsu'ya artık daha fazla vakit ayırabileceğimi düşünüyorum. En azından ekime bırakmadan tamamlamak niyetindeyim, sonra okulum başlayacak çünkü. Programım iyice şaşacak..

Hüzünlü bir bölümdü. Kaoru ve Morita'nın çocukluğunu, babalarının nasıl şirketini kaybettiğini izledik. Animenin başından beri Morita'nın karıştığı gizemli işler de açığa çıkmış oldu. Babalarının şirketini geriye almaya çalışıyorlardı aslında.

 


Morita aynı babasına çekmiş :D Kendisini biraz daha izlemek isterdim açıkçası, Morita'nın biraz daha aklı başında versiyonu gibiydi hahah

Öte yandan arkadaşı Negishi'nin hikayesi de ayrı hüzünlü.. Açıkçası ben ilk izlediğimde de ona bir türlü kızamadım.. Bilemiyorum.. Onun da kendince sıkıntıları, kafa karışıklıkları varmış. Yanında sürekli böyle parlak bir figürün olması kolay bir şey değil. Annesinin durumu, kendi hastalığı.. Of of..



Ne denebilir ki... Babanın çocuklarına kin tutmayıp önlerine bakmalarını tembihlemesi de çok ince bir detay. Ben bir şekilde bunu halledeceğim, siz daha küçücük yaştan kin tutmaya başlamayın diyor... Herkes yapamaz bunu da. Maalesef Kaoru da kin tutmaktan kendini alamamış.
Bu işin sonu nereye gidecek, intikam bir çözüm olacak mı gelecek bölümde göreceğiz artık.

Hagu-channn :(

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, herkese iyi seyirler!!

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler