Kageki Shoujo 13. Bölüm Final

 


Kageki Shoujo 13. Bölüm Final!!

Bir serinin daha sonuna geldik :')
Baştan sonra çok hoş bir seriydi, izlemesi de çevirmesi de ayrı zevkliydi. Müzikli, tiyatrolu hatta genel olarak sanat temalı her anime bambaşka bir hava taşıyor. Böyle animelere bir şekilde bulaşmayı seviyorum *-* Bu seriyi de normalde bu yaz aşırı yoğun olmama rağmen üstlendim, umarım izlenebilir kılmışımdır ^^


Sarasa'nın Tybalt'ı gerçekten de etkileyiciydi. Güçlü karakterinin tersine Tybalt'ın en sonda kalbini açmasını ben de beğendim ^^ Juliet'i de Yamada alsın istiyordum, ona da sevindim.

Seri boyunca Sawa fazla geride kaldı bence. Son bölümde de olsa onun karakterine dair bir şey görmek güzel oldu. Sayesinde "ikebo" deyimini de öğrendim :D



Yeni bir sezon gelir mi bilemiyorum, gelse güzel olur ama bakalım. Bu güzel seriyi de yeni sezon bekleyen serilerimin arasına, Kono Oto Tomare'nin yanına yerleştiriyorum kafamda haha Ona da kaç senedir sezon gelmiyor.. :(

İki hafta içinde toplu bir paket yükleme yaparım diye umuyorum, bir aksilik çıkmazsa.

Son bölüme kadar çevirimi takip eden herkese teşekkür ederim, başka güncel serilerde görüşmek dileğiyle ^^

Güz sezonundan seri almayı düşünmüyorum. Bu sezonun başında da böyle demiştim gerçi ne yapacağım belli olmuyor xD

Alt yazı:

Planetdp

Mega

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler