Kageki Shoujo 8. Bölüm

 


Kageki Shoujo 8. Bölüm

Sınıfımızın anaç kişiliği Hoshino'nun geçmiş hikayesiyle devam ediyoruz bu bölüm.
Herkesi bir şekilde düzene sokmaya çalışan kızımızın Kouka'ya başlamadan önce neler yaşadığını izledik.

Sürekli aileden gelen bir Kouka geleneği olduğu söylendiği için nasıl bir ailesi olduğunu merak ediyordum açıkçası. Düşündüğümden daha normal tipler çıktılar :D Hep Kono Oto Tomare'deki Houzuki'nin ailesi gibi kuralcı ve katı bir aile olarak hayal etmiştim onları.

Kaoru çok kararlı bir karakter. Başından beri ne yapmak istediğini belirlemiş ve bu yoldan asla sapmıyor. Beyzbolcu çocukla da hoş bir ilişkileri vardı. Otobüsteki her sahneleri ayrı güzeldi.



Güzel manzaralar eşliğinde anime birden yaz-günlük yaşam animesine döndü. Şikayetçi miyiz, kesinlikle hayır :D



Bölüm sonundaki mektup olayı çok tatlıydı *-* Animede oralara kadar işlenir mi bilemiyorum ama umarım mangada tekrar karşılaşıyorlardır...
Kaoru solo endinge bayıldım, seiyuusunun gerçekten güzel bir sesi var.

Haftaya güncele yetişebileceğim sanıyorum. Bu hafta sonu da 9. bölümü yüklerim bir aksilik çıkmazsa ^^

Bu arada bugün Yuukoku no Moriarty'ye 2 bölümlük bir OVA geleceği duyurulmuş. Bu haber beni biraz fazla mutlu etti hahah Duymayanlar varsa buradan da duyurayım *-*



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler