Kageki Shoujo 12. Bölüm

 


Kageki Shoujo 12. Bölüm!!

İkinci sınıfların mezuniyet gösterisi için seçmelere kaldığımız yerden devam ediyoruz ^^

Bu bölümde Aya ve Sawa'nın performanslarını detaylı olarak izleyebildik. Kaoru ve ikizler biraz geri planda kaldı. Dörtlüde kimlerin seçileceğini merakla bekliyorum *-* Öte yandan Aya ve Sarasa'nın geçmişinden sahneler de gördük.



Bu çocuk da tatlıydı, yine yarım kalmış bir hikaye.. Açıkçası Aya'nın lisede tek başına takılan çekingen biri olduğunu düşünmüştüm ama öyle değilmiş :) Bu çocuktan umutlanmıştım, o da gitti başkasını sevdi, kader işte :(


Friendzone olan olana bu bölüm :') Animedeki her geçmiş ilişkisinden ayrı anime çıkabilir gibi hissediyorum. Bu kızla Aya'nın hikayesini de ayrı olarak izlemek isterdim şahsen. Kaoru'nun hoşlandığı çocuk gibi bu kız da sonradan bizimkileri sahnede izlemeyi düşünür mü acaba.. Yeniden birlikte sahnelerini görsek hoş olurdu.

Sawa'nın Tybalt'ı da Aya'nın Juliet'i de çok çok güzeldi. Zaten Aya şarkı söylemeye başlayınca dünya birkaç saniyeliğine güzelleşiyor xD Bakalım gelecek bölümde Sarasa neler yapacak..


Bu sahne de ilginçti. Kouzaburou'nun Sarasa ile olan ilişkisi kesin olarak açıklanmasa da onun hayatında bu kadar söz sahibi olmak istemesi gayrı resmi baba dedikodusunu güçlendiriyor. Sevgili olmalarını bile o istemiş :O Sarasa'nın bu konuşmayı duyup Akiya'ya çıkma teklifini kendi etmesi de biraz zorunluluktan oldu :/


Vee... Bakınız, bir bölüm burada bitirilmez arkadaşlar. Andou sensei Romeo olacağım dedi ya >.< Gel de bir hafta bekle şimdi... Junichi favori seiyuularımdan biri, onun sesinden Romeo'yu dinlemeyi iple çekiyorum *-*

Haftaya final :(

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!

Alt yazı:



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler