Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 1. Bölüm


Geldi gönlümün efendisi!! :D

Kaç aydır gelmesini beklediğim biricik animemi çevirmenin mutluluğunu yaşıyorum ^^
Çevirmesi aşırı zevkli olduğu kadar da zahmetliydi ama 'çevirir miydim bu bendeki aşk olmasa' diye diye bitirdim :D 
İlk sezon bittikten sonra mangaya biraz göz atmıştım ama araya hep bir şey girdiğinden bir türlü devam edememiştim. Dolayısıyla çevirirken ben de ne olacak bilmiyordum :D

Shirogane başkanımızın Kaguya'nın hain planları sonucu uyuyakalması *-*

Başkandan aşk tavsiyesi almaya gelen arkadaşa Ishigami'yle olan tavırları beni kırdı geçirdi hahah
"Başkan, o tuvalet kağıdını ne yapacaksın?!"


Ve Fujiwara'nın müthiş masa oyunu :D :D Kaguya'nın oyun gereği evlenen Shirogane ile Fujiwara'ya karşı tepkisi müthişti!! Oturup onlarla birlikte oynamayı cidden isterdim <3

En sonda da çılgın karakterlerimizin fallarına bakmalarını izledik ^^ Gizli acemi aşığımız Shirogane başkan <3 Yazık ama ya, kimse Ishigami'nin falıyla ilgilenmedi :')

Her bir bölümü ayrı eğlenceliydi. Gelecek bölümü heyecanla bekliyorum şimdiden^^

Alt yazı için buyurun:

Nota da yazdım gerçi ama ekran yazısı çok fazla olduğundan kullandığım fontları yüklerseniz seyir zevkiniz açısından daha iyi olacağı düşüncesindeyim ^^

Herkese iyi seyirler, haftaya görüşmek dileğiyle!!

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler, güzel bir bağlangıç oldu. Masa oyunu gerçekten çok güzeldi. Ishigami bu serideki favori karakterim, bu tür yan karakterler daha eğlenceli oluyor. Kapanış şarkısı da oldukça güzeldi. Ama ilk sezonda Fujiwara'nın dansı kadar değil:) Satır uzunluğu çevirmeni yorabiliyor ama şevkle çevirince akar gider...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sezon Ishigami'nin mangadan bir arc'ı da uyarlanacakmış, her yerde ondan bahsediyorlar :) Nasıl olacak merak ediyorum şimdiden ^^ O sondaki şarkı aslında açılış şarkısı bu arada :)

      Sil
  2. Anladım :) Bilmiyordum öğrenmiş oldum. Tekrardan baktım da aslında güzelmiş. Özellikle okun Shirogane'den sekişi ve kalpli yumurtayı Fujiwara'nın yemesi::)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic