Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 3. Bölüm



Kaguya-sama 3. Bölüm!!

Çok zevkli bir bölümdü bu hafta. Çevirirken çok eğlendim :D

Bölüme özellikle Başkan Shirogane damgasını vurdu *-* Onlar nasıl taktiklerdi öyle başkanım.. Shinomiya'ya acıdım cidden hahah

Ay'ı izlemeye çıktıkları taraf çok hoştu.. Shinomiya sebebini çözememiş olsa da geceleri Ay'ı izlemeyi ben de çok severim, hele de dolunayı ^^ Japonya'daki gibi bir yere ortam kurup saatlerce izleyebilmeyi isterdim, bizde sadece apartman penceresinden izlenebiliyor :(

Başkanın çocukluğu!! <3


Ve tabii ki olmazsa olmaz sahneler >.<

 

Başkan sonra kendisi de utandı, kıyamam ya.. hahah

Ve sezonun başında fragmanda da gördüğümüz üzere öğrenci konseyi seçimleri yaklaşıyor.. Ufukta yeni bir başkan adayı var gibi, izleyip göreceğiz.
Bölüm boyunca ekibimiz dağılacakları için üzgündü ama bana hep bir yerde bir şey olacak da tekrar devam edecekler gibi geldi :) 

Umarım bir ertelenme olmaz da haftaya da izlemeye devam edebiliriz :'(
Gözüm sürekli ertelenme haberlerinde :/

Haftaya görüşmek dileğiyle, iyi seyirler ^^

Alt yazı:

Yorumlar

  1. Ellerine sağlık. Bölümü çok beğendim. Kaguya'ya acıdım ya, kız kalpten gidecek. Başkanlık işi bitince boşa düşmelerini yansıtmaları güzel oldu. Yalnız her daim favorim Ishigami, olayı anladı ve baş başa bıraktı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ^^ Ben de Ishigami anlayıp da mı gitti diyordum, öyleymiş demek :O

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler