Arte 4. Bölüm


Arte 4. Bölüm!
Öncelikle Karabük karantina yurdundan selamlar ^^ Hafta başında yurda dönüş yaptım ve hayatımda bunu da yaşamadım demem artık herhalde :D Karantina yurdunda doğum günü geçirmek de varmış :'(

Animeye gelecek olursak, bu bölüm geçen haftadan tanıştığımız Veronica-san'ı biraz daha izleme fırsatı yakaladık. Karakteri cidden çok güzel çizmişler yalnız *-* 



Portresini Arte'nin çizmesini istediğinden birlikte epey zaman geçirdiler ve sonuçta Arte ile arkadaş oldular ^^ İleride kendisini Arte'ye gerektiğinde akıl da veren bir karakter olarak daha sık görmek güzel olur :)

Bölüm sırasında parıltılı görünse de aslında o kadar da toz pembe bir hayatının olmadığını gördük.. Özellikle de Arte'ye eski ihtişamını kaybeden arkadaşını gösterdiğinde hikayeleri bana çok fazla Kamelyalı Kadın'ı hatırlattı :'(

Seride geçen bölümden beri ağırlık verdikleri Arte'nin Leo'ya karşı hislerini biraz dizginlemesi hoşuma gitti şahsen. Başta bir an ne oluyoruz romantizm animesine mi döneceğiz dedim :D Gelecek bölümlerde biraz daha hayaline ulaşmak için çabalamasına odaklanılacak gibi ^^

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, iyi seyirler :)

Alt yazı:

Yorumlar

  1. Hoş geldin Türk topraklarına:) Doğum günün kutlu olsun.( Malum bilmediğimden dolayı:) Bilsem paket servisle pasta gönderirdim:)
    Bölüm konusuna gelecek olursak Veronica-san animelerde gördüğüm nadir entelektüel fahişelerden. Fahişe demeyi pek uygun bulmasam da, karşılayan kelime yok maalesef :( Özellikle sokak aralarına götürüp gerçekleri göstermesi Arte için iyi bir ders olmuştur umarım. Bana da geçen bölümde Veronica-san Madam Butterfly'ı andırabilir mi dedim, bölümün başlarında aşk darbesi yediği fikrine kapılınca bi ihtimal dedim ama çocuğu olmadığını anlayınca vaz geçtim. Opera da izlemiş biri olarak etkilenmiştim. Seri romantikliği bırakınca kendine gelmeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, hoş buldum :) Hahah pasta güzel olurdu. O operayı bilmiyordum, biraz baktım da çok ilgi çekici görünüyor merak ettim şimdi ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic