Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 2. Bölüm



Kaguya-sama 2. bölüm!!

Doğum günü savaşları devam ediyor :D
Bölümün başından itibaren Kaguya'nın Shirogane'ye bir hediye hazırlama daha sonra da o hediyeyi binbir türlü takla atarak muhatabına verebilme mücadelesini izledik hahah En sonunda bir şekilde tatlıya bağlandı neyse ki ^^

Başkanla Fujiwara'nın kardeşlerini unutmuşum, bölümün başında kim olduklarını hatırlayamadım bir an :D Başkanın kardeşi Kei'i daha fazla görmek isteriz!!



Bölüm sonunda Fujiwara Shirogane'yi soru yağmuruna tutunca bir an tamam yakayı ele verdi diyordum ama başkanımız her zamanki gibi işin içinden sıyrılmayı bildi *-* Ishigami'nin Fujiwara'yı ağlatması da ayrı eğlenceliydi hahah


Gelecek bölümü umuyorum ki karantina yurdunda çeviriyor olacağım..
Herkese iyi seyirler, haftaya görüşmek dileğiyle ^^

Buyurun alt yazı:


Yorumlar

  1. Bölüm çok güzeldi. Kei acayip tatlı ya:) Donuk bir güzelliği var. Ishigamiyi keşke daha çok görsek. Bir de denk geliyorum ikidir, gruba biri giriyor sanki, kahverengi saçlı bir kız sanırım. Karantina yurdunda dikkatli olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ilerleyen bölümlerde çıkacak yanılmıyorsam o karakter de. Animenin tanıtım videosunda da görünmüştü. Olacağız bakalım artık..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic