Somali to Mori no Kamisama 10. Bölüm


Valla bölüm geldi de çeviri yapabildim çok şükür.
Kaç gündür gün sayıyordum biraz çeviri yapayım da kafam dağılsın diye..
Şu korona virüs haberlerini takip etmekten yoruldum artık. Çek Cumhuriyeti de sağ olsun önce okulları tatil etti, arkasından Ohal ilan etti, üstüne de sınırlarını giriş çıkışa kapattı. Millet marketlere akın ediyor. Türkiye'de de ilk kez vakalar görüldü- ki başka ülkelere Türkiye'den gidip de hastalık teşhisi konanlar var, o konuda da kimse bir açıklama yapmıyor. Durumlar iyi değil, belirsizlik de insanı daha fazla yoruyor.. Bilemiyorum :(

Güncel bölümümüze gelirsek, bu hafta ilk bölümde kısa bir sahne olarak gördüğümüz Golem-san ve Somali-chan tanışmasının detaylarını öğrenebildik. Somali-chan'ın isminin nereden geldiğini de anladık ^^ Golem-san ormanda nereye gitse  onu takip ettiği sahneler çok tatlıydı *-*

Ve... bölüm sonu.. Önümüzdeki bölüm animenin tanıtım fragmanındaki sahneleri izleyeceğiz anlaşılan. Belki son iki bölüm bağlantılı olabilirler. 2 bölüm sonra bu güzel animeye veda edeceğiz. Golem-san'ın ömrünün sonunu görmeyeceğiz gibime geliyor ama bilemiyorum.

Buyurun alt yazı:

Gelecek bölümde görüşmek dileğiyle, iyi seyirler!!

Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık. Güzel bir bölümdü. Roza teyzeye bak sen :( Ucu açık bir şekilde bitecek anime sanırım. 2.sezonun gelmesini ummak kalıyor artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, iyi seyirler. 2. sezon için mangada çok bölüm yok aslında ama belki sezon gelene kadar birikebilir..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler