Somali to Mori no Kamisama 12. Bölüm Final


Somali to Mori no Kamisama Final!!

Evet.. Bu güzel serinin de sonuna geldik.
İlk bölümden itibaren Golem-san'la sevimli Somali-chan'ın maceralarına tanık olduk. İnsanları bulmak için yollara düşmüşlerdi ama en sonda bu amaçlarına ulaşıp ulaşamadıklarını öğrenemedik..
Bir günlük yaşam animesinden beklenebileceği gibi belki de.. Amaç hedef değil yol oldu :D

Çeviriye başlamadan önce serinin biraz daha karanlık bir havada geçeceğini düşünmüştüm o açıdan yanıldım diyebilirim. Genel olarak büyülü bir atmosferde geçen sevimli bir seriydi ^^ Farklı yaratıklar ve şehirler açısından güzel hikayeler izlediğimizi düşünüyorum. Çevirmesi de gayet zevkliydi. :)

Belki bir sezon daha gelir, bilemiyorum. Mangası ne durumda diye baktım ama İngilizce'ye lisanslandığından çevirisi durmuş..

Golem-san'la Somali-chan'ın baba-kız olmayı her geçen gün daha fazla öğrenip bir yerlerde hala yolculuklarına devam ettiklerini hayal edeceğim artık ^^ 

Çevirimi takip eden herkese teşekkürlerimle <3

Bahar 2020 sezonunda da görüşmek dileğiyle..

Alt yazı için:


Yorumlar

  1. Ellerinize sağlık. Tadımlık bir animeydi. İzlerken sıkılmadan izledim. Baba-çocuk vurgusu oldukça iyi olan bir seriydi. Artık 2.sezonun gelmesi umuduyla :) Geçenlerde bir anime izlemiştim, orada da anne-çocuk sevgisi üzerineydi. Bu tür dram-fantastik sevenler için önerebilirim, yalnız ingilizce dublaj : Maquia When the Promised Flower Blooms, bol bol ağlatabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, bakalım 2. sezon gelecek mi göreceğiz :)

      Sil
  2. Çeviri için teşekkürler. İzlemek istediğim bir seriydi. Bana atmosfer olarak Made in Abyss karekter olarak da Yotsuba'yı hatırlattı ki her iki seriyi de çok severim. Onlar kadar olmasa da bu seride hoşuma gitti. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim ^^ Teşekkür ederim :) Onlar benim de listemde ama daha izlemeye fırsatım olmadı..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler