Bahar 2020 Sezonu!!


Tekrar merhaba!! Başlıktan da anlaşılacağı üzere konumuz yeni sezon animeleri ^^



Kış sezonu güncel animelerinin bitmesine sadece 2 hafta kaldı :( Somali de Runway de çevirmekten zevk aldığım seriler oldu, genelde ince eleyip sık dokurum çevireceğim serileri. Bazen seriler fragmanlarında gösterildiği gibi çıkmayabiliyorlar :/
 Ben de mangalarına göz atarım, yorumlarını incelerim hep. Dolayısıyla üstlendiğim için pişman olduğum anime pek yoktur :) Nitekim bu yıl bahar sezonu da öyle oldu ^^ Yeni sezonları gelir mi bilmiyorum ama gelirse iki seriyi de zevkle çevirmeye devam ederim, bir aksilik çıkmadığı sürece :)

Vee... Bahar 2020 sezonuna gelirsek... 


Önümüzdeki sezon da iki seri şeklinde gitmek istiyordum ve Kaguya-sama'yı uzun zaman önce gözüme kestirmiştim *-* Başkan Shiroganee!! <3 Öhöm.. Neyse, ilk sezonu izleyenler zaten biliyordur, konusuyla karakterleriyle, güzel müzikleriyle Kaguya-sama wa Kokurasetai harika bir seri. Öğrenci kurulundaki iki dehanın aşk ve gurur savaşını diğer iki çılgın kurul üyesiyle birlikte izledik. Ben normalde romantizmin ana konu olarak kullanılmasından pek fazla hoşlanmam çünkü alışılageldik romantizm klişeleri beni feci soğuttu artık. Ama bu serideki romantizm bambaşka bir şey :D İkinci sezon haberini duyunca bile aşırı mutlu olmuştum, devam sezonunu çevirme fikri beni epey heyecanlandırıyor doğrusu *-* Bakalım bu sezon Kaguya-sama'mız istediği itirafı alabilecek mi? ^^

Ve diğer serimize gelirsek.. Arte. Runway de Waratte'yi sevenlerin bu seriyi de oldukça seveceğini düşünüyorum. Hatta yayınlandığında myanimelist'te öneriler kısmında görmezsem ben önerebilirim, o derece :D Ana karakterimiz ismini de animeye veren güçlü bir kadın karakter. Hayatta gerçekleştirmek istediği bir tutkusu var: Rönesans dönemi İtalya'sında kadın bir ressam olabilmek. Geçmişteki erkek egemen her toplumda olduğu gibi önüne başkaları tarafından hep engeller konuyor. Ama o tüm bu engeller ve eleştirilere rağmen hedefinden hiç vazgeçmiyor. Stüdyosu fazla bilinmediğinden başta çok emin olamadım ama mangasına bayağı bir göz attım, kesinlikle çok güzel ilerliyor. Kono Oto Tomare'nin de stüdyo açısından sorunları vardı ama sonradan gayet iyi toparladılar :) O yüzden bu seriden de oldukça umutluyum, üstelik fragmanından görüldüğü kadarıyla çizimler hiç fena değil, arka plandaki tablolara özenmiş olmaları da hoşuma gitti :)

Evet, gelecek sezon için şimdiden heyecanlıyım, daha başlamalarına üç hafta falan olmasına rağmen konumu açtım bile :D Tek sıkıntım ikisinin de haftanın aynı gün yayınlanacak olması hahah Birisinin günü değişse keşke :D

Şimdiden benden takip edeceklere iyi seyirler!!

Yorumlar

  1. Güzel seriler seçmişsin, Kaguya'nın ilk sezonunu beğenerek izlemiştim artık 2. sezonunu senden takip etme şansım var :)
    2. seri için ise daha fragmanına bile bakmadım ama sen seçmişsen iyidir. Onu da takip ederim artık. Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, şimdiden iyi seyirler dilerim ben de :)

      Sil
  2. Şimdiden eline sağlık ^^

    YanıtlaSil
  3. Arte'yi izleme konusunda tereddüt ediyordum, ama madem sen çevireceksin, o zaman izlerim. Çevirdiğin üç seriyi de severek izledim bunu da severek izlerim muhtemelen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, şimdiden iyi seyirler :)

      Sil
  4. Kapakta 3 kız yerine 3 erkek alabiliyor muyuz. 🤣🤣 kızların çok oldugu animeler... bilemedim şimdi. Ama guzel dediysen bir şans veririz. Emeklerine sağlık.😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle denk gelmiş evet 😅 Teşekkürler ❤

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen