Somali to Mori no Kamisama 11. Bölüm



Somali to Mori no Kamisama 11. Bölüm!!

Geçen bölüm sonunda gördüğümüz haydutlar sonunda hamlelerini yaptılar. En azından tüm bu olaylar sırasında Golem-san Somali-chan'ın yanındaydı. Hep kaçırılacağını düşünmüştüm nedense..

Somali-chan'ları tuzağa düşüren canavar teyzenin de geçmişten gelen bir sebebi varmış..
Geçmişin intikamını suçsuz gelecekten almak her zamanki gibi mantıksız ama yapılanların karşılığını bir şekilde alabilme isteğinden de kolayca vazgeçilmiyor.

Vee.. gelecek bölüm final..
Bir anime sezonunu tamamlamak her seferinde tuhaf hissettiriyor. 3 ay hiç de kısa bir süre değil ve bazen bir serinin çevirisine başlamakla seriyi bitirmek arasında hiç beklenmedik şeyler yaşanabiliyor.
Finali nasıl bir durumda çevireceğim merak ediyorum..

Buyurun alt yazı:

Haftaya gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!

Yorumlar

  1. Çeviri için ellerine sağlık. Bölümle ilgili olarak geçmişte işlenen suçlar hep böyle geleceğe etki ediyor maalesef. İnsanlık tarihi boyunca da bu böyle oldu. Sezon finalini merak ediyorum ve özellikle Golem-kun'un gelişimi açısından. Çeviriler konusunda duygularını anlayabiliyorum, çevirisini yaptığım bir seri bitince sanki kendinden bir şeylerden kopmuş, sevdiğin insanlarla vedalaşmış izlenimi bırakabiliyor. Özellikle devamının gelmeyeceğini bildiğin seriler için. Son kez vedalaşma gibi his bırakıyor. O açıdan seni iyi anlıyorum (Yanlış anlamadıysam tabi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederm, iyi seyirler. Siz de mi çevirmendiniz?

      Sil
    2. Evet. Çevirmenliğe devam ediyorum ama eski performansım yok tabi anca 1 seri çeviriyorum onunda çevirisi ayda 1 geliyor:)

      Sil
    3. Size de çevirilerinizde kolaylıklar dilerim o zaman :)

      Sil
    4. Teşekkürler, eski bir anime sitesindeyiz, pek aktif değil ama yine de bekleriz:) www.animemangatr.com
      (reklam olur mu bilmiyorum eğer öyleyse mesajı siliniz lütfen.) Ha bu arada orada nickim: VarOlanBiri

      Sil
    5. Yok olur mu ne reklamı, AMT'den zamanında az seri izlememişimdir :)

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler