Runway de Waratte 9. Bölüm


Runway de Waratte 9. Bölüm!!

Şu sahnenin ekran görüntüsünü almasam olmazdı :D

Geçen bölümün sonunda aldığı destekle işlerini yoluna koyan Ikuto'nun Geika Festivali adım adım yaklaşırken hazırlıklarını tamamlamasını izledik. Defileyi Chiyuki ile birlikte yapmasını çok istemiş olsam da o lanet menajere meydan okumayı seçtiği için Chiyuki'ye de bir şey diyemiyorum.

Ikuto'nun saçlarını toplayıp ciddi ciddi düşündüğü şu sahne *-*

Geika Festivali bölümleri mangadan gördüğüm kadarıyla müthiş olacak ^^
Heyecanla gelecek bölümleri bekliyorum hihihi

Buyurun alt yazı:

Herkese iyi seyirler, gelecek bölümde görüşmek dileğiyle!!

Bu sıralar gelecek sezon animelerini de inceliyorum bir ara güncel yazısı gelecek :)
Takipte kalın!!

Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler. Açılış ve kapanış şarkıları seriyi daha da anlamlandırmış. ss'e katılıyorum. Özellikle temasını kişilik özelliğine dayandırarak yapması baya hoşuma gitti. Annesinin vasiyeti de duygulandırmadı değil. Chiyuki'nin çizimleri çok hoşuma gidiyor özellikle tatlı olma bölümlerinde. Ikuto'ya da senin de bende gönlün var der gibi gibi... Kardeşlerinde de modellik potansiyeli gördüm. Festival güzel geçecek gibi. Biraz hüzün biraz sevinç tadında giderse bayılırım:)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler