Runway de Waratte 12. Bölüm Final


Runway de Waratte Final!!

Bu güzelim serinin de sonuna geldik :'(

 Chiyuki - Ikuto ikilisini çok sevdim, birlikte oldukları tüm sahneler çok hoştu <3 Seri boyunca güzel bir karakter gelişimi de gördüğümüzü düşünüyorum, başrolün Ikuto olduğu da göz önüne alınırsa. Chiyuki başından beri kendini hedefine adamıştı zaten :) En sonda onun da bir dergide modelliğe başlaması çok iyi oldu. Hiç mi kısa model kullanmıyorsunuz anlamıyorum, kızın önüne çıkan tüm yolları kapatıyorlardı. Pekala bir gençlik dergisi de olabilir işte..
Ikuto'nun da tasarımcı olmaktan vazgeçmeyip her şeye rağmen hayalinin peşinden gitmesi, Chiyuki'nin ona her koşulda güvenmesi, ailesinin desteği.. Hepsi çok güzeldi :') Seriyi izleyen çoğu kişinin de dediği gibi sırf moda temalı diye izlemeyenler çok şey kaybetti. Animemin reklamını da yapayım :D

Tek kötü yanı manganın fazla hızlı işlenmiş olmasıydı.. Birçok karakterin sahnesi geçildi ya da bazı diyaloglar atlandı.. 
Kokoro'nun Ikuto'ya beslediği hisleri resmen es geçtiler :( İkisini o kadar yakıştırdığımdan değil gerçi ama Kokoro'nun kariyerine karar verip ilerleyebilmesinde Ikuto'nun da oldukça etkisi vardı. Bence sevimli bir detaydı, bilemiyorum.. Bölüm sonunda defterinde endişelerinin ya da kendine sorduğu soruların üstünü tek tek çizdiği sahne için de.. Ikuto ile görüştükten sonra tüm endişelerinden emin olup Paris'e öyle gidiyordu ve defterine son bir madde olarak "Senpai'den hoşlanıyor muyum?" diye ekliyordu mesela :')

En sonda favori karakterim Yanagida-san'ın atölyesini kapatacağını gördük. Mangadan devam ederseniz yeni çalışma ortamında Ikuto'yu nelerin beklediğini de okuyabilirsiniz. Okumanızı şiddetle tavsiye ediyorum!! 

2. sezon konusunda tam emin olamadım.. Ekran görüntüsü aldığım sahne ilk bölümün başlarında da gösterilmişti. Gelecekte hedeflerine ulaştıklarına dair bir gönderme muhtemelen. Mangası da sürdüğünden manga sahnesinden mi alınmış emin değilim.. Bana sanki "İşte böyle hedefimize ulaştık" diyorlar gibi geldi. Umarım haksız çıkarım ve bir devam sezonu görebiliriz :)

Son olarak, çevirimi takip edip heyecanıma ortak olan herkese teşekkürlerimle <3
Bahar sezonunda çevireceğim animelere göz atmak isterseniz: Bahar 2020

Alt yazı:



Yorumlar

  1. Çeviri için teşekkürler. Güzel bir seriydi ama final bölümü beni pek tatmin etmedi. Toh'un çekilmesi, Ikuto'nun kaybetmesi, Kokoro'nun kazanması özellikle. Bir tek Ikuto'nun başvuru formu almasına olumlu diyebilirim. Chiyuki için sevindim ama Ikuto'suz tadı olmuyor :) Artık ileri ki bir tarihte boşluk bulursam mangasına dadanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben mangadan görüdüğüm için bekliyordum ama üzücü oldu.. En azından Ikuto da okula gidebilecek diyelim :)

      Sil
  2. Reis çok istiyorum biliyorum ama, bu serinin mangasını çevirir misin? Mangası zaten daha popüler, bu seriyi ilk sen çevirsen çok mutlu olurdum be reis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önceden konuştuğum kişi misiniz bilemedim ama şu an için mangayı çevirmeyi düşünmüyorum. Daha önceden manga çevirmişliğim yok, ayrıca bu sezon da iki güncel seri çevireceğim için biraz yoğunum.. Mangası çevrilirse ben de sevinirim ama bilemiyorum..

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Dakaretai Otoko 1-i ni Odosarete Imasu. Movie: Spain-hen Çeviri

Kaguya-sama wa Kokurasetai: Ultra Romantic

Trapp Ikka Monogatari 1-5. Bölümler